Administracja samorządowa
Studia podyplomowe mogą podjąć zainteresowani, którzy ukończyli co najmniej studia I stopnia. Studia trwają 9 miesięcy, w trakcie których odbywa się 6-7 sobotnio-niedzielnych zjazdów. Studia podyplomowe we WSAP, niezależnie od kierunku, kładą nacisk na rozwój u słuchaczy kompetencji w zakresie wiedzy oraz praktycznych umiejętności.
W trakcie studiów słuchacze mają do uzyskania 30 punktów ECTS.
Regulamin studiów podyplomowych WSAP przewiduje egzamin końcowy w formie testu jednokrotnego wyboru. Regulamin nie przewiduje pisania i obrony pracy końcowej.
Studia podyplomowe w zakresie Administracji samorządowej są skierowane do osób posiadających wykształcenie wyższe na poziomie licencjackim, inżynierskim lub magisterskim, pragnących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności z zakresu funkcjonowania instytucji publicznych, jak również do osób pragnących związać swoją przyszłość zawodową ze sferą administracji samorządowej.
Ukończenie studiów zapewnia wiedzę z zakresu m.in: zadań i kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, procesu stanowienia aktów prawa miejscowego, zasad działania organów jednostek samorządu terytorialnego, finansów i zasad gospodarowania majątkiem jednostek samorządu terytorialnego, statusu prawnego pracowników samorządowych, systemu opłat i podatków lokalnych.
Czas trwania studiów – 9 miesięcy
Studia kończą się egzaminem końcowym w formie testowej.
Rekrutacja
Kierunek - Administracja samorządowa
Klikając 'Wyślij', wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Twój kwestionariusz zostanie za chwilę do nas przesłany. Niezwłocznie po dokonaniu rejestracji prosimy o zgłoszenie się w Sekretariacie Uczelni i okazanie oryginałów następujących dokumentów:
Wymagane dokumenty
Prosimy przygotować komplet dokumentów rekrutacyjnych:
- Odpis dyplomu uczelni wyższej
- 1 zdjęcie dowodowe
- Podanie
- Kwestionariusz osobowy
