Finanse i rachunkowość w jednostkach samorządu terytorialnego
Studia podyplomowe mogą podjąć zainteresowani, którzy ukończyli co najmniej studia I stopnia. Studia trwają 9 miesięcy, w trakcie których odbywa się 6-7 sobotnio-niedzielnych zjazdów. Studia podyplomowe we WSAP, niezależnie od kierunku, kładą nacisk na rozwój u słuchaczy kompetencji w zakresie wiedzy oraz praktycznych umiejętności.
W trakcie studiów słuchacze mają do uzyskania 30 punktów ECTS.
Regulamin studiów podyplomowych WSAP przewiduje egzamin końcowy w formie testu jednokrotnego wyboru. Regulamin nie przewiduje pisania i obrony pracy końcowej.
Studia podyplomowe Finanse i rachunkowość w jednostkach samorządu terytorialnego skierowane są do osób, które dążą do uzyskania i podniesienia swoich kwalifikacji w zakresie finansów i rachunkowości w jednostkach gospodarujących finansami publicznymi. Celem studiów jest przekazanie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej oraz sprawozdawczości w oparciu o przepisy ustawy o finansach publicznych i wydanych do niej aktów wykonawczych.
Studia kierowane są do pracowników urzędów samorządowych wszystkich szczebli, osób pracujących w szeroko rozumianej sferze finansów samorządowych, pragnących podnieść wiedzę i umiejętności w tym zakresie oraz do osób, które zamierzają podjąć pracę w działach analiz finansowych i analiz kosztów w jednostkach samorządu terytorialnego, gospodarstwach pomocniczych, zakładach budżetowych.
Absolwent studiów podyplomowych będzie przygotowany do pełnienia obowiązków księgowego w jednostkach budżetowych i spółkach komunalnych.
Zdobyte w trakcie studiów kwalifikacje są również cenne dla kadry przeprowadzającej analizy, planowanie i zarządzanie w referatach budżetowych.
Studia trwają 9 miesięcy
Rekrutacja
Kierunek - Finanse i rachunkowość w jednostkach samorządu terytorialnego
Klikając 'Wyślij', wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Twój kwestionariusz zostanie za chwilę do nas przesłany. Niezwłocznie po dokonaniu rejestracji prosimy o zgłoszenie się w Sekretariacie Uczelni i okazanie oryginałów następujących dokumentów:
Wymagane dokumenty
Prosimy przygotować komplet dokumentów rekrutacyjnych:
- Odpis dyplomu uczelni wyższej
- 1 zdjęcie dowodowe
- Podanie
- Kwestionariusz osobowy
