Finanse i rachunkowość w jednostkach samorządu terytorialnego

Studia podyplomowe mogą podjąć zainteresowani, którzy ukończyli co najmniej studia I stopnia. Studia trwają 9 miesięcy, w trakcie których odbywa się 6-7 sobotnio-niedzielnych zjazdów. Studia podyplomowe we WSAP, niezależnie od kierunku, kładą nacisk na rozwój u słuchaczy kompetencji w zakresie wiedzy oraz praktycznych umiejętności.

W trakcie studiów słuchacze mają do uzyskania 30 punktów ECTS.

Regulamin studiów podyplomowych WSAP przewiduje egzamin końcowy w formie testu jednokrotnego wyboru. Regulamin nie przewiduje pisania i obrony pracy końcowej.

Studia podyplomowe Finanse i rachunkowość w jednostkach samorządu terytorialnego skierowane są do osób, które dążą do uzyskania i podniesienia swoich kwalifikacji w zakresie finansów i rachunkowości w jednostkach gospodarujących finansami publicznymi. Celem studiów jest przekazanie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej oraz sprawozdawczości w oparciu o przepisy ustawy o finansach publicznych i wydanych do niej aktów wykonawczych.

Studia kierowane są do pracowników urzędów samorządowych wszystkich szczebli, osób pracujących w szeroko rozumianej sferze finansów samorządowych, pragnących podnieść wiedzę i umiejętności w tym zakresie oraz do osób, które zamierzają podjąć pracę w działach analiz finansowych i analiz kosztów w jednostkach samorządu terytorialnego, gospodarstwach pomocniczych, zakładach budżetowych.

Absolwent studiów podyplomowych będzie przygotowany do pełnienia obowiązków księgowego w jednostkach budżetowych i spółkach komunalnych.

Zdobyte w trakcie studiów kwalifikacje są również cenne dla kadry przeprowadzającej analizy, planowanie i zarządzanie w referatach budżetowych.

Studia trwają 9 miesięcy

Kierunek:
Finanse i rachunkowość w jednostkach samorządu terytorialnego
Czas trwania
9 miesięcy
Koszt
1.600 PLN / semestr

Rekrutacja
Kierunek - Finanse i rachunkowość w jednostkach samorządu terytorialnego

Klikając 'Wyślij', wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Twój kwestionariusz zostanie za chwilę do nas przesłany. Niezwłocznie po dokonaniu rejestracji prosimy o zgłoszenie się w Sekretariacie Uczelni i okazanie oryginałów następujących dokumentów:

Wymagane dokumenty

Prosimy przygotować komplet dokumentów rekrutacyjnych:

  • Odpis dyplomu uczelni wyższej
  • 1 zdjęcie dowodowe
  • Podanie
  • Kwestionariusz osobowy

Formularz rekrutacyjny

Pola oznaczone * są wymagane.

Uwaga! Naciśnięcie przycisku "Wyślij" zapisuje dane i kończy proces rekrutacji on-line.

Logo dofinansowania

Współpraca

Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Kielcach

Wykorzystujemy ciasteczka do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.