Specjalista ds. zarządzania rehabilitacją

Specjalista ds. zarządzania rehabilitacją, to studia podyplomowe adresowane przede wszystkim do psychologów i pedagogów, pracowników instytucji zabezpieczenia społecznego, specjalistów w dziedzinach społecznych, prawnych i medycznych, osób posiadających doświadczenie kontaktu z osobą niepełnosprawną w rodzinie lub poprzez pracę, pracowników zajmujących się bezpieczeństwem i higiena pracy, przedstawicieli rad pracowniczych, lekarzy medycyny pracy oraz lekarzy specjalistów rehabilitacji medycznej, fizjoterapeutów zajęciowych, pielęgniarek oraz pielęgniarzy.

Warunki przyjęcia na studia:

  • Ukończone studia I stopnia, II stopnia lub jednolite studia magisterskie.

Warunki ukończenia studiów:

  • Pozytywna ocena z pracy dyplomowej oraz
  • Zaliczenie wszystkich przedmiotów.

Absolwent studiów podyplomowych będzie miał posiadał umiejętności i wiedzę z zakresu nauk biologicznych, medycznych, humanistycznych i społecznych. Będzie potrafił zidentyfikować i rozwiązać zróżnicowane problemy człowieka, który uległ wypadkowi.

Będzie on posiadał umiejętności koordynowania procesu kompleksowej rehabilitacji, a także wyboru i dostosowania odpowiedniego miejsca pracy. Specjalista ds. zarządzania rehabilitacją będzie przygotowany do pracy w instytucjach zobligowanych do wypłaty świadczeń powypadkowych (ZUS/KRUS), instytucjach zobligowanych do zapewnienia sprzętu rehabilitacyjnego (NFZ), firmach komercyjnych i kancelariach odszkodowawczych oraz zakładach ubezpieczeń, a także klinikach rehabilitacji i szpitalach.

Czas trwania studiów – 2 semestry.

Studia kończą się egzaminem końcowym w formie testowej.

Kierunek:
Specjalista ds. zarządzania rehabilitacją
Czas trwania
2 semestry
Koszt
1.600 zł / semestr

Rekrutacja
Kierunek - Specjalista ds. zarządzania rehabilitacją

Klikając 'Wyślij', wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Twój kwestionariusz zostanie za chwilę do nas przesłany. Niezwłocznie po dokonaniu rejestracji prosimy o zgłoszenie się w Sekretariacie Uczelni i okazanie oryginałów następujących dokumentów:

Wymagane dokumenty

Prosimy przygotować komplet dokumentów rekrutacyjnych:

  • Odpis dyplomu uczelni wyższej
  • 1 zdjęcie dowodowe
  • Podanie
  • Kwestionariusz osobowy

Formularz rekrutacyjny

Pola oznaczone * są wymagane.

Uwaga! Naciśnięcie przycisku "Wyślij" zapisuje dane i kończy proces rekrutacji on-line.

Logo dofinansowania

Współpraca

Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Kielcach

Wykorzystujemy ciasteczka do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.