Master of Public Administration (MBA)

Master of Public Administration (MPA) to kierunek studiów podyplomowych przeznaczony dla osób zajmujących lub aspirujących do zajmowania wyższych stanowisk w administracji publicznej. Słuchacze zdobędą wiedzę i umiejętności do zarządzania w obszarze administracji publicznej i prowadzenia polityki na szczeblu lokalnym, regionalnym czy też centralnym. Zajęcia są oparte o amerykańskie metody kształcenia i program studiów Master of Public Administration (odpowiednik MBA w zarządzaniu sprawami publicznymi). Studia rozwijają zdolności i kompetencje przywódcze poprzez moduły wiedzy w obszarach prawno-administracyjnym, ekonomicznym, finansowym i zarządczym w sektorze publicznym, jak również psychologicznych i socjologicznym.

Czas trwania studiów – 3 semestry, zajęcia realizowane są w dwudniowych zjazdach sobotnio-niedzielnych w wymiarze godzinowym: 280 godziny

Program studiów podyplomowych Master of Public Administration (MPA) m.in.:

  • Przywództwo,
  • Kształtowanie wizerunku,
  • Mediacje, negocjacje i komunikacja kryzysowa,
  • Nowoczesne narzędzia komunikacji,
  • Wyzwania współczesnej administracji,
  • Współczesne zarządzanie publiczne,
  • E-administracja,
  • Samorząd terytorialny i polityka lokalna,
  • Finanse publiczne
  • Zarządzanie strategiczne,
  • Procedura administracyjna,
  • Protokół dyplomatyczny w administracji publicznej
  • Zarządzanie personelem,
  • Kontrola zarządcza i audyt wewnętrzny,
  • Kreowanie przestrzeni publicznej,
  • Socjologia polityki.

 Program może być w pewnym stopniu modyfikowany w porozumieniu i stosownie do potrzeb grupy studentów.

Ponad 20 letnie doświadczenie w kształceniu na potrzeby administracji publicznej daje Wyższej Szkole Administracji Publicznej możliwość przeprowadzenia studiów dla osób mających ambicje zajmowania stanowisk kierowniczych i przywódczych w administracji publicznej.

WSAP znana jest w regionie jako:

  • wysoka jakość kształcenia potwierdzona pozytywną oceną Państwowej Komisji Akredytacyjnej
  • wykwalifikowana kadra, którą stanowią pracownicy naukowi oraz urzędnicy publiczni i wysokiej klasy, specjaliści w poszczególnych dziedzinach,
  • możliwość uzyskania stypendium na studiach I stopnia
  • praktyki zawodowe w urzędach dla studiów I stopnia i Kształcenia Specjalistycznego, które mogą być początkiem kariery zawodowej urzędnika administracji publicznej
  • stały i przejrzysty system opłat – żadnych ukrytych kosztów
  • własna baza lokalowa, dzięki czemu zajęcia odbywają się w jednym miejscu
  • doskonałe zaplecze techniczne i informatyczne,
  • zajęcia prowadzone są w małych grupach,
  • bardzo dobra lokalizacja z dogodnym dostępem do komunikacji miejskiej.
  • możliwość korzystania ze studiów w systemie on-line lub hybrydowym w ramach platformy do zdalnego nauczania,
  • możliwość korzystania z materiałów dydaktycznych na platformie internetowej,
  • konkurencyjne ceny, elastyczne formy płatności,
  • dogodne dni i godziny zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych pozwalają godzić studia z pracą zawodową /zajęcia w sobotę i niedzielę/
  • kameralny charakter uczelni– u nas nie zginiesz w tłumie 
  • dbałość o przyjazną i życzliwą atmosferę w trakcie studiowania, zarówno ze strony wykładowców jak i obsługi administracyjnej
  • studia podyplomowe kończące się egzaminem w formie testu, bez konieczności pisania i obrony pracy.

Czesne – 5000 zł
Forma płatności: jednorazowo, w dwóch ratach, czterech lub miesięcznie.

Brak opłaty wpisowej.

Opłata rekrutacyjna: 80 zł

Konto bankowe do opłat:
Wyższa Szkoła Administracji Publicznej
ING BANK ŚLĄSKI
05 1050 1416 1000 0090 3024 2458

    Master of public administration (MPA)

    Rodzaj studiów*

    Kierunek studiów*

    System studiów*

    Dane Podstawowe:

    Imię*

    Nazwisko*

    Data Urodzenia*

    Miejsce Urodzenia*

    Adres Zameldowania:

    Miasto*

    Ulica

    Numer domu

    Numer mieszkania

    Kod pocztowy

    Województwo*

    Telefon*

    Adres email*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).

    Twój kwestionariusz zostanie za chwilę do nas przesłany. Niezwłocznie po dokonaniu rejestracji prosimy o zgłoszenie się w Sekretariacie Uczelni i okazanie oryginałów następujących dokumentów:

    - CV
    - Odpis dyplomu uczelni wyższej
    - 2 zdjęcia dowodowe
    - Podanie
    - Kwestionariusz osobowy

    UWAGA! Naciśnięcie poniższego przycisku zapisuje dane i kończy proces rekrutacji ONLINE