Menadżer kultury

MENEDŻER KULTURY to studia podyplomowe skierowane do osób pracujących w samorządowych instytucjach kultury na różnych poziomach i w różnych formach. Wiedza i umiejętności zawarte w programie zostały podzielone na 4 moduły, które obejmują wszystkie obszary działania menedżera kultury samorządowej.

Zajęcia prowadzone są przez praktyków o dużym doświadczeniu zarówno w zarządzaniu  kulturą i zasobami ludzkimi. Studia mają ma celu ułatwienie pracy lokalnych menedżerów kultury, a także wskazanie skutecznych sposobów rozwijania zapotrzebowania społecznego na kulturę.

Czas trwania studiów – 2 semestry, zajęcia realizowane są w dwudniowych zjazdach sobotnio-niedzielnych w wymiarze godzinowym: 180 godzin.

Program studiów podyplomowych Menadżer kultury zawiera m.in.:

Moduł I – zarządzanie kulturą

  • Zarządzanie jednostką organizacyjną i przywództwo,
  • Zarządzanie zadaniami i projektami – strategia, taktyka, koordynacja,
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • Finansowanie jednostek kultury,
  • Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.

Moduł II – komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w samorządowych jednostkach kultury

  • Zasady komunikacji,
  • Style komunikacji,
  • Public Relations samorządowych jednostek kultury,
  • Komunikacja z klientami

Moduł III – działalność kulturalna

  • Impresariat,
  • Wystawiennictwo,
  • Kultura w Internecie.

Moduł IV – Prawo

  • Zadania samorządu terytorialnego w zakresie kultury,
  • Wybrane elementy prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • Elementy prawa cywilnego i praw pokrewnych,
  • Zamówienia publiczne,
  • Prawo o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, imprezach masowych, działalności turystycznej i sportowej,
  • Ochrona własności intelektualnej i prawo autorskie

WSAP w Kielcach przez ponad dwie dekady specjalizuje się w kształceniu na potrzeby administracji publicznej, do której zaliczają się również samorządowi działacze kultury.

Studia w naszej Uczelni to:

  • wysoka jakość kształcenia potwierdzona pozytywną oceną Państwowej Komisji Akredytacyjnej
  • wykwalifikowana kadra, którą stanowią pracownicy naukowi oraz urzędnicy publiczni i wysokiej klasy, specjaliści w poszczególnych dziedzinach,
  • możliwość uzyskania stypendium na studiach I stopnia
  • praktyki zawodowe w urzędach dla studiów I stopnia i Kształcenia Specjalistycznego, które mogą być początkiem kariery zawodowej urzędnika administracji publicznej
  • stały i przejrzysty system opłat – żadnych ukrytych kosztów
  • własna baza lokalowa, dzięki czemu zajęcia odbywają się w jednym miejscu
  • doskonałe zaplecze techniczne i informatyczne,
  • zajęcia prowadzone są w małych grupach,
  • bardzo dobra lokalizacja z dogodnym dostępem do komunikacji miejskiej.
  • możliwość korzystania ze studiów w systemie on-line lub hybrydowym w ramach platformy do zdalnego nauczania,
  • możliwość korzystania z materiałów dydaktycznych na platformie internetowej,
  • konkurencyjne ceny, elastyczne formy płatności,
  • dogodne dni i godziny zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych pozwalają godzić studia z pracą zawodową /zajęcia w sobotę i niedzielę/
  • kameralny charakter uczelni– u nas nie zginiesz w tłumie 
  • dbałość o przyjazną i życzliwą atmosferę w trakcie studiowania, zarówno ze strony wykładowców jak i obsługi administracyjnej
  • studia podyplomowe kończące się egzaminem w formie testu, bez konieczności pisania i obrony pracy.

Koszt studiów – 2800,00 zł
Forma płatności: jednorazowo, w dwóch ratach, czterech lub z podziałem na 10 rat.

Brak opłaty wpisowej.

Opłata rekrutacyjna – 80 zł

Konto bankowe do opłat:
Wyższa Szkoła Administracji Publicznej
ING BANK ŚLĄSKI
05 1050 1416 1000 0090 3024 2458

 

    Menedżer kultury

    Rodzaj studiów*

    Kierunek studiów*

    System studiów*

    Dane Podstawowe:

    Imię*

    Nazwisko*

    Data Urodzenia*

    Miejsce Urodzenia*

    Adres Zameldowania:

    Miasto*

    Ulica

    Numer domu

    Numer mieszkania

    Kod pocztowy

    Województwo*

    Telefon*

    Adres email*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).

    Twój kwestionariusz zostanie za chwilę do nas przesłany. Niezwłocznie po dokonaniu rejestracji prosimy o zgłoszenie się w Sekretariacie Uczelni i okazanie oryginałów następujących dokumentów:

    - CV
    - Odpis dyplomu uczelni wyższej
    - 2 zdjęcia dowodowe
    - Podanie
    - Kwestionariusz osobowy

    UWAGA! Naciśnięcie poniższego przycisku zapisuje dane i kończy proces rekrutacji ONLINE